lördag 29 maj 2010

Familje helg:)

Det är så mysigt när familjen är samlad. I fredags samlade vi ihop oss åt god kvällsmat ihop och myste.
Äntligen har jag fått träffa kära noel. Han är för söt! det är min systers minsta för ni som inte vet.
Idag har vi mest umgåtts alla, ätit och varit ute på en promenad! Det är fantastiskt att få träffa Noah igen han är liks go och solig som vanligt! (min brors son)
Agnes är det full fart med oxå hon är för rolig full med energi och små hyss(syster Elins största barn)
Tänkte jag ska lägga ut lite bilder på oss snart så ni får se hur snygga vi alla är
Martin och Jenny är på spa idag och sover över tills imon så i natt ska jag och samuel leka föräldrar till lilla Noah. Hoppas han är snäll emot oss!
Vi fått en lista så hoppas vi klara av det bra.
Bilder kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar