fredag 3 september 2010

En fredag..

Idag har jag haft en trevlig dag på jobbet, trevliga kunder:) det är härligt det! En dam som jag klippt en gång förut och sen en stammis med sina barn. Det är fullt upp när det är barn på salongen men gött med lite liv ibland!

Ikväll har jag varit ute och roat mig utan mannen. Tänka sig! Han fick jobb så då är det bara och tacka ja.
Jag började kvällen hos Hanna. På vägen dit tog jag följe med Johannes o Jenny som oxå skulle dit. Hannas kille Andreas var redan på plats. Det var jag och paren, trevligt:)
Väl Där bjöds det på taco framför fotbollen. Ja ni ser rätt jag har tittat på fotboll eller jag har tittat på snygga killar beror på hur man ser det;)
Vi hann med ett parti yatzi ( hur stavas det? ) som jag nu när jag tänker efter inte vet vem
Som vann.. Säkert jag;)
Sen när fotbollen var slut så drog jag hem till Isak o Jonas en stund. Där var det film time pågång- Aladin. Sjukt länge sedan. Men såg dock inte klart för gick hem lite tidigare..
En trevlig kväll hur som helst!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar