lördag 2 oktober 2010

Show night på Karlsson's

I torsdags kväll köre jag och mina kollegor styling på scen på ett ute ställe i stan.
Det började i måndags eftemiddag att våran säljare för Matrix frågde om vi ställde att ta hand om en tjejkväll på Karlsson's. Styla
Modeller och fixa tjejer i publiken. Självklart ville vi det men det ända var att vi skulle fixa till torsdagen. Lite stressigt!
Men jag frågade Hanna och sara om dom ville ställa upp som uppsättningsmodeller och det ville dom. Det som var svårt var att skaffa var någon som ville klippa någon kul frisyr. Ville helst klippa någon till en kort schysst frilla.
Jag frågade ALLA jag känner och inte känner men ingen vågade. Då bad jag till Gud nu får du fixa detta och det gjorde han:) Samuels kusin David hans klasskompis blev det! Hon blev såå nöjd. Hon kom in med långt hår till skuldrorna gick ut med kort kort frisyr! Grym tjej!

Själva kvällen var upplagd att innan Club Caj drar igång (Halv 11 tiden typ) skulle vi styla våra modeller och tjejer i publiken som kommit på denna tjejkväll som började halv 10 sen avsluta det.
Så blev det inte, folk ville styla sig på löpande band och sen släppte dom in killarna och då var festen igång! Så vid 12 halv 1 stängde vi av våra lock, platt och volym tänger... Puh en rolig men ansträngade kväll! Och mina fötter åå vad dom gjorde ont men det var det värt!




Sara blev en cowboy tjej;)
Skulle vara snabba uppsättningar så blev en volym grej!
Tyvärr glömde jag ta kort på mina fina klippning i all stress men får ta kort på henne nästa gång hon kommer och klipper sig!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar