måndag 4 april 2011

I helgen var bror med familj hos mig o samuel. Är ju så mysigt!
Noah har blivit en sådan liten kille.



Här lekte vi tittut leken:)
På lördagen kom mor och far upp och åt middag med oss och gick på stan.
Jag köpte en fin ram som jag ska sätta in ett bröllopskort i.
På kvällen lagade Jenny o Martin maten. Förrätt sparris stekt i smög och middagTahi soppa med tonfisk o champinjoner. Gott!
Sen tittade vi på sharlock Holmes ( stavas hur? )
Bra film tycker jag.
På söndagen var vi ute och gick. Upptäckte torpa.
Många vackra hus.
Sen åkte de hem efter maten och vi drog till kyrkan.
Samuels första predikan ägde rum första söndagen vi ägde kyrkan:)
Gick jätte bra, stolt man blir!

Nu börjar snart en nya era i mitt liv. Har fått jobb som frisör på hair design i värnamo. En anställning sååå skönt!
Börjar påskveckan. Hoppas hoppas allt kommer kännas bra där!
Men får Pia en lokal i jkpg får jag hyra in mig några timmar i veckan där med! Gotta!
Allt löser sig. Tack Gud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar