torsdag 29 april 2010

Härliga tider!

Åå vilket väder vi har i Sthlm idag, underbart:) jag och samuel har varit i stan, gått gått och gått. Njutit av Kungsträdgården gamla stan och Stadshuset! Stockholm är fint i vårskrud.
På lördag smäller det, då drar vi ner flyttlasset till jkpg, känns bra bra! Kul med en trea oxå. Dubbelt så stort mot vad vi har nu! Skönt. Får till och med plats att gå runt sängen.

Den 7 maj har jag och tjejerna invigning av salongen. Ska bli spännande, känns väldigt bra! Just nu renoveras lokalen för fullt! Blir ljus och fin, tre stora fönster och vita väggar. Fint fint!
Den 10 maj öppnar vi på riktigt, välkomen att besöka mig! Ring eller SMS mig fixar jag en tid:) telefonen på jobbet har inte kommit igång en men lägger upp numret när det funkar:)

Snart ska jag till brorsan, mor o far är påväg upp. Trevligt så!!
Ha en bra kväll alla:)
Ha en super kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar