söndag 28 november 2010

Advent!

Åå det är ju för härligt med advent! Tända ljus och folk myser och är glada.
Idag gick jag och Miriam till pingst för att få sjunga de fina psalmerna och riktigt känna advent känslan. Det var ett bra möte. Fick allt jag ville, tända ljus, härliga psalmer, blås och kör.
En av dom fina grejens med jul är ju det Goa fikat man får efter mötet. Lussebullar och pepparkakor mmmm.
Sen gick vi en sväng på julskyltningen och tittade lite på folk. Åt lunch på kaffepaus. Dom har väldigt goda sallader måste man sägs och mycket får man. Good!
Sen var det dax för möte i
"min" kyrka. Härligt möte tycker jag! Krister hade en bra & rolig predikan och fikat var gott.
Efter möter så följde mirre med hem en stund och bakade lite lite pepparkakor med mig. Jag hade fått lite deg av ida min kompis. Lite lagom mycket, några plåtar bara.




Fina hjärtan blev det.



I denna fina burkan jag lånat eller fått av mamma la jag dom i. Så mysigt så:)
Hoppas samuel känner lukten när han kommer imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar