måndag 1 november 2010

Helgen som varit

I fredags var jag och samuel och firade Lilly 3 år. Vi var hos Samuels syster i rydaholm.
Det var jätte trevligt.
På lördagen var jag hos mor och far. Mamma och jag åkte bort till Thulins där Johanna och hennes barn var hemma. Dom är såå mysiga. När vi skulle gå hem så slängde sig isak på golvet och grät. Då fick mamma lova att dom skulle komma en sväng imon oxå. Då gick det fint:) den åkte jag och mamma till kyrkogården. Vi planterade Ljung och gjorde fint.



Så blev det, fint.

På kvällen drog jag upp till jkpg igen. (tack Lasse för skjutsen)
Jag och Erika umgicks. Lagade hemma gjord pizza och tittade på film. Trevligt såå:)
På söndag kom samuel upp igen efter jobbat dygn på jobbet. När jag vaknade tittade jag på tyget vi har bakom sängen och vad satt där? Jo en gigantisk spindel!!! Fyy var den största jag sett i Sverige. Usch! Samuel fick snabbt döda den... Inga djur människor här inte..

Sen lagade vi mat och sen gick vi på möte. Vi var med i lovsången, Kul att känna att man får vara med!

Nu är det måndag, en ny vecka! Spännade!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar