tisdag 9 november 2010

En helg i Gbg..


I helgen som var, var jag i Gbg och hälsade på kära Emelie. Har länge tänkt åka dit men har inte blivit av men så skulle samuel jobba i Sthlm i helgen så då passade jag på att åka.
Tog tåget dit i fredags och sen gick vi på stan och tittade lite.. Sen på kvällen slappade vi hemma i hennes lya. Vi tog med oss Wok och åt och myste.
Värnamo spelet är ett spel jag och emelies är lite svaga för. Tro vi spelade det minst 4 gånger under helgen:) Simon var med två gånger, kul att spela lite fler än 2.



Här Spelar vi för fullt!

På söndagen så åkte vi in till stan och åt.
Emelie tog mod till sig och beställde synundersökning och tog hem nya glasögon för att testa från synoptik.
Vad tycks om dessa?


Inte illa va?

Som ni ser åt vi god sallad! Något som är riktigt gott är ju sockerärtor, Love!!

Nu är jag hemma igen, haft stor besök av Elin,noel,agnes,mamma och pappa idag, kul att mysa med mina kära syskonbarn.
Noel kryper så fint nu och Agnes är lika härlig och sprallig som vanligt!
Saknar er redan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar