onsdag 30 december 2009

julen är över...

tänk vad fort dagarna runt jul går, men kul hade vi!
Hela familjen samlad det är svårt att slå:)
Om ni är nyfikna vad jag fick i paket så blev det ett par jeans, smink, armband och musikal biljetter av samuel. det ska bli riktigt kul:)

Nu har man börjat jobba min tredje dag idag, ganska hysteriskt i affären nu. Rea rea rea du vet!
Jag inhandlade en klänning igår, svart och fin. Kändes skönt att kunna betala den med egna pengar.

Den andra nyheten är att min iphone är påväg. I jul fick vi leka med elin och andreas iphones och då blev vi sugna. Så igår bställde samuel varsin mobil till oss! Samuel har redan fått sin men min kommer med posten. Spännande. Jag har aldrig haft någon sådan ny modell på länge..
Så när jag fått den kommer det mera bilder på bloggen:)

hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar