söndag 6 december 2009

tidig men skön söndag!

Idag hade jag ställt klockan på 07:15 för jag skulle ha besök av några vänner! Farligt tidigt för en söndag;) Men vid ca halv 8 kom cissi, julia, samuel och david in genom dörren. Det var så kul att träffa dom. Vi slängde oss i soffan, för vi var alla trötta. Gänget hade varit ute på kryssning till åbo över helgen, så efter all buggning var dom möra;)
Men jag dukade fram frukost och cissi rörde ihop en kladdkaka till fika (Tack!). Sen drog vi iväg till fillan på möte. Så mysigt nu när det närmar sig jul. Fina granar och fina sånger!
Efter mötet blev det middag på en trevlig pasta och pizza resturang vid st eriksplan. Hanna karlssons kusin Maria som bor hät i sthlm hängde på! Nice.
När vi kom hem var mina vänner tvugna att åka hem, miss u!

Annars idag har det inte hänt mycket. Grått väder så soffan drog mer i oss än en blöt regn promenad! Nu ligger samuel och ska sova. Han ska upp tidigt så jag skriver en liten rad här innan jag kryper ner:)

Får önska er en god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar