lördag 24 oktober 2009

en lördag på salongen...

Idag är det alltså min lördag att vara på salongen! Hade varit okey om någon mer jobbat men icke idag. Det betyder att man sitter av tiden, ja tyvärr händer det inte mycket en lördag förmiddag! Kom in och hälsa på vet ja! 
Om jag ska berätta vad man gör en morgon på salongen så är det typ följande: När man kommer får man bära ut blomman på trottoaren sen tända upp i lokalen, tända lite ljus, sätta på kaffet sen på med musiken, lägga i tvätt och vika rena handdukar. Typ så ser det ut! 
Samuel jobbar kväll idag(14-21:30) det betyder att vi går om varandra. Jag slutar när han börjar! Synd om min kära att han får jobba så.....mitt fel känns det som! Man blir ju inte direkt rik än. Men snart kommer miljonerna inrullande:) 
Vad hittar ni på i helgen då? Skriv gärna och berätta! 

take care! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar