söndag 25 oktober 2009

söndag....

åå vad skönt det är att få en extra timme sömn! Inte för att jag var ute och svirade länge igår:) Hängde hos Mattin o Jenny nästan hela dagen...Efter jobbet stack jag hem till dom så gick vi och fikade på Javasavi, ett mysigt kaffe i Årsta centrum. Tog en grillad cibatta men egen gjord pesto lufttorkad skinka och mossarella mm..rekomenderar starkt! Var perfekt att gå en fika en grå dag som det var igår och är idag ser jag nu när jag tittar ut genom fönstret! Fattar inte varför solen aldrig kan skina! saknar den...
Men igår kväll kom sen Martina och Ada en stund, vi åt wok och tittade på körslaget och snackade. Det var mysigt!

imorse har jag rullat runt i sängen och tänkt på moms..jobbigt! Men nu har jag skickat iväg frågan tillskatteverket så det fixar sig! Det är inte lätt att starta eget när man inte har någon aning om något men jag får nog ihop det.

Idag tror jag det blir möte i emanuelkyrkan det börjar klockan 4 så jag kan ta det lugnt ett tag till! Samuel jobbar ju så det är en riktigt skön söndag.:) nej skojar miss him!

tjo hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar