tisdag 20 oktober 2009

hej kära vänner!
Ni sitter jag här i soffan igen! Känner mig trött idag, Samuel ska snart iväg på bandy. Orka! Själv degar man bara:)
Idag var det en trevlig dag, Jag och Sandra började med att gå ut på stan och köpa lite grejer till salongen så som batterier blomma vin kakor och te mm sen. Skönt att komma ut lite på dagarna men fy vad kallt det börjat bli!!
På eftermiddagen hade jag en kund, en ny bekant som heter Sofie hon ville klippa av sitt hår och göra en helt ny frisyr sådant är så kul! blev riktigt fint tycker jag:)
imorgon har jag tagit mig en ledig dag, samuel är nänlingen ledig så tyckte vi kunde vara lite lediga ihop! gött! sådant en egen företagare kan göra! men blir nog mest tvätta och laga mat tyvärr men men skönt att sova ut!
hej svejs amigos!
ps älskar min man ( på begäran av samuel)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar