söndag 18 oktober 2009

Helgen som varit,,,,

God kväll!
NU sitter jag här i soffan igen, tven är inställd på bonde söker fru! Kom nyss hem från bandyn. Korplag. Samuel hade sin debut ikväll, så stolt:) Tyvärr förlordade grabbarna båda matcherna! Men jag fick mysa med Noha så jag är nöjd! Han är för sööt:)
Ska jag berätta lite vad som hänt i helgen...Vi börjar med
fredag:
På kvällen anlände Sofia o Marcus för en helg hos oss. Jag bjöd på pasta med kyckling pesto och annat gott! sen myste vi lite sen var det god natt!
Lördag:
Vi intog en god frukost, gröt och mackor mm. Sen drog vi ut och fikade hos en barndomsvän till Marcus, Fredrik Alm heter han och det var väldigt trevligt:) pratade masssa och fick god fika. Sen var det affärerna som drog i oss, fattig som man är får man mest kolla på allt fint! På dagen intog vi en korv på stående fot för på kvällen drog vi till t.g.i. Friday. flötigt men helt okey! Go musik i alla fall....Sen softade vi hemma lite innan vi knöt oss.
Söndag:
Vaknade efter en god natt! Efter frukost drog mackan o fia hem och vi stack till fillan på möte Nicklas Pienso höll i predikan super! Sen var det bara att dra hem njuta av en uppvärm mat från i fredags sen sticka på bandyn!
Så nu har ni fårr höra lite vad som hänt i mitt liv i helgen!
Hoppas ni haft en bra helg:)


KRAM mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar