onsdag 21 oktober 2009

höst...

Det är ju mysigt nu när hösten verkligen är här, temperaturen sjunker och man får ha tjocka stickade jumprar och vantarna åker fram. Men hösten går så fort, träden runt omkring lägenheten har redan tappat många av sina löv. Så man får njuta av stunden men samtidigt kan man ju inte annat att längta efter sol bad och värme när man tittar igenom sina bröllopsbilder! Det var så härligt men nu är vi här:) Idag hade jag ju en dag off, är så skönt att när man vaknar att man inte behöva stressa upp utan kan ligga och läsa sin Henning mankel bok i lugn och ro, det gillar jag. Annars idag kan jag inte skryta att jag gjort massa men tvättat och lagat lite mat har jag hunnit med annars har jag mest slappat med mannen som oxå varit ledig idag! Men nu är det bonde söker fru som gäller:)
ha en skön kväll! kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar