måndag 9 november 2009

Då var det måndag igen..Helgerna går så sjukt snabbt! Var hemma en sväng denna helgen. Åkte med bror min i fredags så vi kom hem runt 6 tiden. Vi var helt säkra på att elin m familj oxå skulle komma hem och överraska oss men icke! det var tråkigt hade varit kul att träffa dem.
Men på fredag kvällen åt vi gott och slappade. mor och far myste med sitt lilla barn barnet. PÅ lördagen var vi ute och gick och fick eftermiddags fika med tårta hos familjen Thulin. Johanna o Daniel o lille Isak var hemma på besök så det var kul att träffas dom! Isak har blivit en sådan stor kille.
På söndagen var det barnvälsignelse i kyrkan , det´var fullt med folk! det blev tårta till fika därefter oxå. Så en riktig matig och fikig helg helt enkelt:)
Idag har jag varit på salongen, francosisen är på plats och det är fullt ös. Idag hade jag en vän som klippte sig! Så trevligt:)

Vänner det verkar som jag blir Vero Moda tjej..har fått 17.5 h i veckan! är sååå glad:) ska bli kul att få in lite mer pengar!
men nu väntar jag på att chefen ska ringa o säga när jag ska börja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar