söndag 1 november 2009


Nu börjar helgen gå mot sitt slut. Nyss hemkommen från Hillsong church..Det var ett bra möte, Scott Wilson var på besök. Maribell hängde på oss, nice med lite sällskap när man inte känner folket än.

Idag spelade grabbarna korpen cup, det kom 3:a, så sjukt stolt:) Dock vill jag se mannen i mitt liv göra mer mål! men de kommer nog snart. Martin drivalde dock bort dina motståndare.


I fredags hade jag och samuel en kväll för oss själva, vi lagade egen gjord pizza. Den var så god..Nu är det typ fest att åka och handla, liljeholmen har ju öppnat en skön galleria där ica är ett nöje att handla i. Så pizza ingridienserna blev inköpta där:)


På lördag förmiddag drog jag, sam, cal, annie,martin, jenny och noah iväg på höst utflykt. Vi åkte till nyckelviken och strövade runt, så härligt att gå bland alla höstens färger. När det var dax för korvgrillningen slöt Martina Jonas och Ada upp. Det är mysigt att åka ut så och grilla i det fria. Inte för ofta i mitt liv.

Men nu ska snart kvällsmaten fram. Frallor ägg mm. Gott!


ta hand om er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar