torsdag 19 november 2009

Idag börjar jag klockan 2 på vero moda..Skönt med en riktigt skön sov morgon!
Jag har nu blivit en riktigt cool tjej som jobbar i galleria;)
Det är alltid lite jobbigt att vara ny på ett ställe men kommer nog in i det snart. Det känns som det är för lite personal dock..kanske inte har råd med att anställa mer..vem vet!

I tidags när jag kom hem från jobbet så öppnade jag dörren till levande ljus och en nystädad lägenhet! Är det inte underbart, mannen hade till och med köpt ett litet paket och skrivit några väld valda ord! Sådant gillar jag:) han är lite romantisk iband..hihi.
Imorgon är det fredag en vecka går fort! Eärendil kommer och sover hos imorgon, spännande. har typ inte umgåtts på flera år! Hennes halv bror (tror jag..) ska gifta sig imon.
Annars jobbar samuel i helgen men är ledig lördag kväll får se vad som händer då....

Ha det nu så bra alla!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar